تعمیرات دستگاه فکس

تعمیرات دستگاه فکس

تعمیرات تخصصی دستگاه فکس

ارسال و دریافت اطلاعات و به  عبارتی تبادل اطلاعات امروزه یک امرعادی بوده و یکی از اهداف شبکه و کاربردهای ان همین تبادل اطلاعات و ارسال و  دریافت داده ها و اطلاعات می باشد.برای همین  منظور به غیر از شبکه ها ابزارهایی برای این کار نیاز است که بتواند با استفاده از شبکه ارسال و دریافت را انجام دهد که خب امروزه ابزارها و دستگاه های بسیار پیشرفته ای برای این کار وجود دارد که همین گوشی های موبایل نیز یکی از کاملترین ابزاردر این زمینه است. ولی موضوع در اینجا کمی تفاوت دارد و میخواهیم وارد مباحث ماشین های اداری شویم و در مورد یک دستگاه بسیار پرکاربرد به نامفکس  صحبت کنیم.

در خیلی موارد نیاز است که پرونده هایی که به صورت فیزیکی در اختیار داریم مانند برگه و یا دفترچه و….. را به صورت دیجیتالی در رایانه ها ذخیره کنیم و یا با استفاده از شبکه به جایهای مختلف ارسال کنیم که خب در این  صورت باید توسط یک دستگاه این پرونده را به یک فایل دیجیتالی تبدیل کنیم تا بتوانیم در رایانه ذخیره کرده و یا در شبکه ارسال کنیم. برای همین در بخش ماشین های اداری یکی از دستگاه هایی که این کار را انجام می دهد دستگاه فکس می باشد ، وقتی نیاز است که مثالیک کپی از شناسنامه و یا کارت ملی خود را  به جایی دور و یا به یک شهد دیگر ارسال نمایید باید در ابتدا با استفاده از اسکنر این کار را انجام دهیدو پرونده را اسکن کرده و آن را در رایانه ذخیره کنید که این میشود تبدیل فایل فیزیکی به دیجیتالی ولی ما در برخی مواقع می خواهیم نتیقجه اسکن مستقیما در در آن واحد به نثطه ای دیگر ارسال شود که این کار دستگاه فکس است و خب وقتی برگه را در داخا فکس قرار دهید دسستگاه فکس یک اسکن از آن برگه تهیه کرده و هزمان فایل را به مقصد که در آن جا یک دستگاه دیگر فکس وجود دارد ارسال میکند و نتیجه اینکه دستگاه فکس بعدی فایل را دریافت کرده و بر روی برگه چاپ می کند و معکوس دستگاه فکس ارسالی عمل میکند.

از آنجایی که دستگاه فکس یک دستگاه الکترونیکی و مکانیکی می باشد حساسیت زیادی دارد و  دارای سنسورهایی در نقاط مختلف است مثال سنسور کاغذ کش – سنسور ورودی و خروجی کاغذ و…. که هر کدام از این بخش ها اگر ایراد پیداکنند باعث از کار افتادن بخش از دستگاه و کلا کل دستگاه خواهد شد.عیب یابی و تعمیرات ماشین های اداری یکی از مباحث تعمیراتی مهم است که نیازمند تخصص کافی در زمینه کار با ماشی نهای اداری و دستگاه هایی همچون فکس است.

مرکزتعمیرات سخت افزار یکی از قوی ترین مرتکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی ماشین های اداری می باشد که تعمیرات تمامی مدل های دستگاه فکس را انجام می دهد. تعمیرات و همچنین عیب یابی دستگاه های فکس با استفاده از ابزارهای پیشرفته و همچنین تکنسین های حرفه ای صورت میگیرد  و پس از اتمام تعمیرات دستگاه  به خوبی مورد بازبینی و عیب یابی قرار میگیرد تا تمامی ایرادات احتمالی شناسایی و برطرف گردد.

از آنجایی که ماشین های اداری مانند دستگاه فکس – پرینتر و فتوکپی از پراستفاده ترین و مورد نیاز ترین دستگاه ها می باشند بازار کاری خوبی هم دارند خصوصا در مورد پشتیبانی فنی و تعمیرات از این رو این مرکز برای کسانی که علاقه مند به یادگیری تعمیرات ماشین های اداری هستند دوره های آموزش تعمیرات ماشین های ا داری را برگزار کرده است تا شما بتوانید با گذراندن این دوره خود به یک تعمیرکار حرفه ای ماشین های اداری نظیر دستگاه های پرینتر- فتوکپی – فکس – پول شمار و …. تبدیل شده و در صورت خرابی دستگاه بتوانید دستگاه را عیب یابی و تعمیر نمایید.

تلفن تماس با واحد تعمیرات ک ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵

تلفن واحد آموزش تعمیرات : ۰۲۱۸۸۹۵۷۹۲۳

آدرس مراجعه » میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – بعد از چهار راه نصرت – کوچه ی عبدی نژاد –  پلاک ۱۸ طبقه سوم.