تعمیرات ایکس باکس

تعمیرات ایکس باکس

تعمیرات ایکس باکس و کنسول  های بازی

 سرگرمی برای بشر یکی از مولفه های مهم بوده است و با سرگرمی های مختلف توانسته ایم که اوقات فراغت خود را به خوبی پر کنیم .از آن جایی زندگی بشر با با فناوری ادغام شده است و برای هرکاری حتی سرگرمی نیز ابزارهای دلخواه خود را تولید میکند تا بتواند هرچه بهتر بتواند  اوقات خوبیرا بگذراند و در این زمینه هم الکترونیک توانسته ابزارهای شگفت انگیزی را در اختیار ما بگذارد.از زمانی که رایانه ها وارد زندگی انسان شدند تغییرات مهم در جوامع آغاز شد ، بعد از گذشت مدت زمانی که کامپیوترها به خوبی پیشرت کرده بوند برنامه های خوب و مورد نیاز کار بران توسط برنامه نویسان  طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفت . همان طور که گفته شد رفته رفته بر قدرت کامپیوترها اضافه شده و کامپیوترها دارای پردازنده های چندگانه شده اند که بخش  پردازش گرافیکی به کامپیوترها اضافه شده و از این به بعد دیگر کامپیوترها می توانستند کارهای گرافیکی سنگینی را انجام دهند.

دقیقا از این زمان به بعد سیستم جدید پا بر عرصه گذاشت که نرم افزارهایی برای سرگرمی و بازی با کامپیوتر بود که همان بازی های کامپیوتری هستند که امروزه شاهد قدرتمندترین بازی ها هستیم. بازی های کامپیوتری به حدی همه گیر شندند و محبوبیت پیدا کرند که دیگر سنی را نمی شناخت و همه افراد در هر سنینی جذب این بازی های شگفت انگیز کامپیوترها شندند. مدت های زیادی استفاده از بازی های کامنپیوتری که توسط کامپیوترهای خانگی اجرا میشد خیلی ها را سرگرم کرده و البته در زمان حال نیز ار محبوبیت بازی هایی که در کامپیوتر های خانگی و یا لپ تاپ ها اجرا می شوند کم نشده است ولی برای این که هر چیزی ابزارتخصصی خود را داشته  باشد دستگاه های و به عبارتی ساده تز کنسول های مخصوص بازی طراحی و ساخته شندند.

شرکت های بزرگ تولید کننده ی دستگاه های الکترونیکی و صوتی و تصویری مانند سونی – پاناسونیک و …. شروع به تولید دستگاه های بازی کردند که در این مورد خیلی ها با کنسول های پلی استیشن آشنا هستید و کمتر کسی است که از گذشته تا حال دستگاه هایی مانند میکرو – سگاه و پلی استیشن را نشناسد و این ها همه دستگاه های محبوب بازی بوده اند. در زمان حال نیز شرکت های بزرگی  هم وارد عرصه ی تولید  بازی های رایانه ای شده اند که یکی از این شرکت ها کمپانی مایکروسافت است که کنسول های بازی به نام ایکس باکس را طراحی  کرده است و این دستگاه نیز بار دیگر محبوبیت بالایی در بین کاربران و علاقه مند به بازی های رایانه ای پیدا  کرده است. کنسول ایکس باکس خود چندین مدل را شامل می شود که علاقه مندان و افرادی که با  بازی  سروکار دارند میتوانند بنابرنیاز بازی که دارد مدل مورد نظر خود را انتخاب کند  ، به عنوان مثال خیلی ها فقط دوست دارند که به صورت تک نفره و آفلاین بازی کنند و هدفشان سرگرمی خودشان است در حالی که تعدادی افراد نیز به صورت گروهی بازی می کنند و بازی های آنلاین را اجرا میکندن که این مدل بازی ها به صورت شبکه ای به هم متصل شده و کاربران می توانند به صورت گروهی مشغول اجرای بازی مورد علاقه خود باشند.

ایکس باکس

ایکس باکس همان طور که گفته شد از محبوب ترین دستگاه های باری هستند که امروز گستردگی زیادی در سرتاسرجهان داشته و همچنان یکی از پروفروش ترین محصولات مایکروسافت می باشد. این  دستگاه قادر به   اجرای بازی های بسیارپرکیفیت و قدرتمند است و همچنین از گرافیک بالایی نیز برخوردار است.در ادامه میخواهیم به تعدادی از مشکلات و خرابی شایع کنسول ایکس باکس  صحبت کنیم.

خب ایکس باکس یک دستگاه الکترونیکی می باشد و همه میدانند که هر دستگاه الکترونیکی روزی دچار مشکل و خرابی خواهد شد که ایکس باکس نیز از این قائده استثنا نبوده و خرابی ها و مشکلات خاص خود را دارد ، یکی از این مشکلات در کنسول ایکس باکس خرابی درایو دیسک آن است ، از آن جایی بازی هایی ایکس باکس به صورت دیسک فروخته می شوند به همین  دلیل  و به خاطر استفاده ی زیاد بعد از مدتی سیستم اپتیک درایو دیسک  ایکس باکس دچار ضعف و خرابی شده که باعث می شود دیسک DVD خوانده نشود یعنی  وقتی شما دیسک را در داخل دستگاه می ذارید دیسک خوانده نمی شود و این نوع خرابی همان طور که گفته شد از شایع ترین خرابی ها در ایکس باکس است.

دیگر مشکلی که ایکس باکس ها دارند خاموش شدن و عدم روشن شدن دستگاه می باشد ، به عبارتی دیگر ایکس باکس خاموش شده و دیگر روشن نمی شود. خب این که یک دستگاه الکترونیکی دچارمشکل  خاموشی شود  دلایل  بسیار زیادی دارد که یکی از مهمترین  دلایل خرابی در بخش مدار تغذیه و یا برد پاور ایکس باکس است ، البته به دلیل استفاده از آداپتور برای ایکس باکس خرابی آداپتور در این دستگاه نیز باعث سوختن ایکس باکس می شود که باید حتما پس از تعمیر و راه اندازی مجدد ایکس باکس یک آداپتور جدید تهیه کرد . مشکل بعدی و بسار شایع در ایکس باکس ها سه چراغه شدن دستگاه می باشد.

تمامی مشکلاتی که در بالا به آن ها اشاره شد از شایع ترین مشکلاتی است که برای دستگاه های ایکس باکس پیش می آید  و تمامی این مشکلات در مرکز تعمیرات سخت افزار به راحتی عیب یابی و برطرف گردیده است.شما عزیزان می توانید در صورت خرابی دستگاه ایکس باکس خود با این مرکز تعمیراتی تماس گرفته و پس از بیان کردن مشکل دستگاه را به تعمیرگاه منتقل کنید تا عیب یابی و تعمیرشود.

در این  مرکز تعمیراتی پس از اتمام تعیمرات  دستگاه به مدت ۲۴ ساعت مورد تست قرارمی گیرد تا در صورت وجود مشکلات احتمالی مشخص شود و وقتی دست مشتری میرسد  دیگر ایرای در آن باقی نماند.

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵

آدرس » میدان انقلاب- خیابان کارگر شمالی – بعد از چهار راه نصرت – کوچه ی عبدی نژاد -پلاک ۱۸ – طبقه سوم.