تعمیرات برد تردمیل

تعمیرات برد تردمیل

ورزش یکی از مفیدترین کارهای برای حفظ سلامتی می باشد که میتوانیم با ورزش  های منظم سلامتی خود را برای همیشه داشته باشیم. ورز خود حالت  های مختلف و زیادی دارد که میتوان زیر نظر اساتید در رشه های مختلف ورزشی و با آموزش های دقیق و منظم بدون آسیب زدن به بدن ورزش را انجام دهیم. میدانید که امروزه فناوری به کمک خیلی چیزها امده و ما توانسته ایم با استفاده از فناوری های مختلف موفق به انجام خیلی از کارهاشویم  و برخی از کارها را نیز گسترده تر کرده و نیز بهتر کنیم.

به عنوان مثال پیاده روی و یا دویدن آرام و شبیه نرمش یکی از مفید ترین ورزش ها می باشد که خب میتوان با یک برانمه ریزی دقیق هر روز صبح در پارک محل خود و یا جاده های مخصوص به ورزش و دویدن آرام پرداخت ولی خب خیلی ها یا در محلشان پارک نیست و یا دسترسی به محل های ورزش دو ندارند. برای همین دستگاهی به نام تردمیل وجود دارد که دقیقا برای ورزش دو و دویدن نرمشی طراحی و ساخته شده  است که میتوانیم بر روی آن به آرامی دویده و یا ره برویم  که البته سرعت این عمل در دستگاه تردمیل قابل کنترل است.

ساختار دستگاه تردمیل از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که  صفحه کنترل که دکمه ها و صفحه نمایش قرار دارد – بدنه و ساختار  پایه ها  – موتورگرداننده و صفحه متحرک – و برد اصلی که مدار فرمان می باشد . البته برد  پاور هم وجود دارد که در دسته مدارات الکترونیکی و همان بردر و مدار فرمان قرار گرفته است. همان طورر که میدانید تمامی دستگاه های الکترونیکی بعد از مدتی کارکرد دچار نقص های فنی زیادی میشوند حتی اگر عمر مفید آن ها تمام نشده باشد باز دچار مشکلاتی در حین کار می شوند. در ادامه به برخی از مشکلات و خرابی های دستگاه ترد میل می پردازیم که مربوط به برد الکترونیکی بوده وبرای تعمیرات باید  برد الکترونیکی دستگاه را جدا کرده و به مرکز تعمیرات منتقل کنید.

برد پاور اولین بخشی در هر نوع دستگاه الکترونیکی است که معمولا درصد خرابی ان زیاد است و باید در وحله ی اول برد پاور بررسی و عیب یابی شود . خرابی های خود برد پاور در تردمیل ها  به دو صورت اتفاق می افتد که میتوان به عدم خروجی ولتاژ و آمپراژ و یا داشتن نویز و نوسانات در برق خروجی می باشد. در این صورت باید در ابتدا برد پاور تردمیل مورد تعمیر قرار گیرد زیرا عدم توجه یه سلامت برد پاور باع میشود که حتی تعمیرات برد اصلی نیز تاثیری نداشته زیرا حتی در صورت سالم بودن  برد اصلی و یا همان مین برد خرابی برد پاور بازهم آسیب زا خواهد بود و برد مین را دچار خرابی میکند. بعد از این که برد پاور عیب یابی و تعمیر گردید میتوان عیب یابی مین برد را شروع کرد ، خرابی که برای مین برد پیش می آید  متفاوت بوده  و مانند برد پاور فقط هدف خروجی مناسب و تثبیت شده ی برق نیست. از جمله خرابی های مین برد در تردمیل می توان به عدم کنترل مناسب سرعت موتور و نتیجه حرکن غیر قابل تحمل و نوسانی سطح متحرک خواهد بود. مشکل بعدی عدم نمایش اطلاعات به صورت صحیح بر روی صفحه نمایش است که در این  حالت  سرعت و حرکتی که به صورت عدد در صفحه نمایش ظاهر می گردد متغیر و ناردست است. در حالت بعد ی وقتی شما دستوری را وارد میکنید مانند افزایش  سرعت سطح مترک  به میزان چند درصد این دستور اعمال نشده و یا حرکت بیشاز حد دستور افزایش پیدا میکند که این مشکلات همه از علایم خرابی و بروز مشکل در مین برد است.

عیب یابی و تعمیرات برد  پاور و مین برد دستگاه تردمیل ابزارها ی خاص خود را نیاز داردتا پس از تعمیرات بررد  قطعه تست شود و همچنین نیازمند تخصص کافی در زمینه ی الکترونیکی مدارات فرمان و بردهای پاور می باشد تا بتوان عیب دستگاه را به راحیت و دقت بالا پیدا کرد. مرکز تعمیرات سخت افزار یکی از قوی ترین مراکز در زمینه عیب یابی و تعمیرات تخصص تجهیزات ورزشی می باشد  که عیب یابی و تعمیرات تمامی برندها ی برد تردمیل را انجام می دهد. جهت تعمیرات برد دستگاه تردمیل خود با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۲۱۸۹۵۸۳۷۵

آدرس » میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – بعد از چهار راه نصرت – کوچه ی عبدی نژاد – پلاک ۱۸ – طبقه سوم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =