تعمیرات لوازم خانگی و برد لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی و برد لوازم خانگی

استفاده از لوازم خانگی امروزه یک امر بدیه و متداول شده است و ما شاهد لوازم الکترونیکی بسیاری هستیم  همچنین دستگاه های پیشرفته که توانسته در کارهای خانه از ساده تا  پیشرفته کمک خوبی برای ما باشد. زکانه ی حال حاضر طوری شده است و چنان با سرعت در حال حرکت است که نمی توان با روش های قدیمی زندگی کرد و ما نیازمند ابزارهایی در جهت انجلم سریع کارهایمان هستیم  که حتی کارهای عادی خانگی در صورت عدم استفاده از ابزارها و دستگاه های مروبطه برای ما دست و پا  گیر خواهد بود و علاوه بر آن برخی لوازم از واجبات زندگی بشر هستند مانند یخچال – بخاری و کولر  و یا دستگاه های پخت و پز برای غذا. همان طور که گفته شد با پیشرفت الکترونیک ما شاهد ساخته شدن دستگاه های پیشرفته ای هستیم که جهت استفاده و کارهای خانه طراحی و  ساخته شده اند  که به آن ها لوازم خانگی گفته می شود . البته همان طور که میدانید لوازم خانگی فقط الکترونیکی نبوده  و هر چیزی که در خانه نیاز باشد در دسته ی لوازم الکترونیکی مباشد.

به عنوان مثال سرخ کن – انواع غذا پز ها – مایکروویو ها – فر – جاروبرقی و دستگاه های شوینده و .. از دستگاه هایی  هستند که استفاده عادی و معمولی دارد و به کمک آن ها توانسته ایم خیلی از کارهای خانه را به سرعت انجام دهیم.استفاده از لوازم خانگی و این ابزارها زندگی را برای بشر راحت تر کرده است و ما می توانیم به راحتی کارهایمان را انجام  دهیم. لوازم خانگی که امروز از ان هااستفاده می وشد تا ۸۰ درصد الکترونیکی هستند و هر دستگاه الکترونیکی نیازمند تعمیرات خواهد بود زیرا ایرادات مختلفی برای آن ها پیش  می آید. در مورد غذاسازهای گرمایشی مانند بخار پزها و یااشعه ای مانند مایکروفرها معمولا خرابی المنت ها و تجهیزات گرمایشی باز اصلی ترین مشکلات است در حالی که در دستگاههای نظافتی مانند جاروبرقی معمولا موتور ان خراب است که هم می توان تعمیر کرده و هم در صورت عدم تعمیر میتوان تعویض کرد.

به عنوان مثال وقتی جارو برقی در حین کار است به یک باره خاموش شده و هیچ گاه دیگر روشن نمی شود  که این به  دلیل سوختن موتور می باشد که معمولا باید سیم پیچ موتور باید تعویض شود زیرا از اصلی ترین اجزای موتورهایی نظیر  موتور جاروبرقی سیم پیچ آن است. در خیلی از موارد نیز پیش می آید که برد کنترل آن دچار خرابی می شود که در این صورت با یک عیب یابی دقیق و ضحیح می توان تعمیرات را انجام داده و مجددا دستگاه را راه اندازی کرد.

در دستگاه های امروزی بیشتر خرابی ها به دلیل دیجیتالی شدن همه چیز مروط به برد الکترونیکی لوازم خانگی می باشد و تعیمرات برد الکترونیکی آن باعث می شود تا دستگاه تعمیر شده و مجددا راه اندازی شود. لازم به ذکر است که خرابی های دستگاه های و لوازم خانگی مختلف به همان اندازه که دستگاه ها متنوع هستند این نوع ایرادات و خرابی لوازم خانگی هم مختلف می باشد.

مرکز تغمیرات مجتمع فنی ملی پایتخت که یکی از قوی ترین مراکز تعمیراتی در زمینه عیب یابی و  تعمیرات لوازم خانگی است تعمیرات انواع دستگاه های خانگی را انجام می دهد. در این مرکز از آخرین ابزارهای تعمیراتی و تکنسین های حرفه ای در زمینه عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی استفاده می شود تا دستگاه پس از تعمیرات بدون مشکل بتواند کار کرده و مشتری از آن استفاده کند.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در مرکز تعمیرات تخصصی سخت افزار

تلفن : ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵

آدرس : میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – بعد از چهار راه نصرت – کوچه ی عبدی نژاد – پلاک ۱۸ – طبقه سوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =