تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرات تجهیزات پزشکی

علم پزشکی برای بشر دست آوردهای بسیار بزرگی داشته است و جان بسیاری از انسان ها را نجات داده و توانسته بسیارزی از بیماری ها را از بین برده و زندگی را برای انسان ها امن تر نماید. همواره که بشر از نظر فناوری پیشرفت می کرد این فناوری ها با اهداف و در بخش های مختلف به بشر خدمت کرده است. یکی از خدمات فناوری به انسان این است که به کمک تکنولوؤی انسان توانسته ابزارهایی را در رابطه با علم پزشکی طراحی و تولید کند. از زمانی هم که الکترونیک وارد زندگی بشر شده ابزارهای بسیار پیشرفته ای را نیز در اختیار بشر قرار داده است که توانسته ایم با استفاده از ابزارهای الکترونیکی خیلی از کارهای بسار پیچیدخ و مهم را انجام دهیم. ما در علم پزشکی امروز شاهد دستگاه های بسیار پیشرفته ای هستیم که توانسته بازهم بسیاری از کارهای سخت در این حوزه را برطرف کند. در ادامه میخواهیم به برخی از مهمترین تجهیزات پزشکی اشاره کنیم که دانش الکترونیک در اختیار گذاشته است.

دستگاه MRI . که از این دستگاه جهت تصویر برداری از داخل بدن جهت شناسایی بیماری ها استفاده می شود.
دستگاه CT Scan . که کاربرد این دستگاه نیز همانن MRI تصویر برداری از داخل بدن بوده ولی با روش کاملا متفاوت از روش تصویر برداری MRI
دستگاه EEG . کاربرد این دستگاه گرفتن نوارهای مغزی و مطالعات در حوزه ی مغز و اعصاب می باشد.
دستگاه نوار قلب . کاره این دستگاه این است که پزشکان با استفاده از آن میتوانند با گرفتن نوار قلبی به اختلالات قبل و عروق پی ببرند .
دستگاه فیزیوتراپی . کار این دستگاه ایجاد شک های الکتریکی برای تحریک اعصاب و سیستم اعصبی است که باعث بهبود عملکرد اعضایی مانند انگشتان و دست و پا می شود
دستگاه دیالیز . کار این دستگاه تصفیه خون بوده و در برای افرادی استفاده یم شود که کلیه آن ها کار نمی کند و کار کلیه را انجام می دهد.

این دستگاه هایی که در بالا نام برده شد فقط تعدا کمی از بیشمار دستگاه هایی هستند که در علم پزشکی استفاده می شود. و دستگاه های بسیاری دیگر نیز در راه است و در حال طراحی . علاوه بر این که لازم است دستگاه های پیشرفته تری در اختیار دانش پزشکی قرار بگیرد لازم است که این دستگاه ها همیشه کارایی دقیق خود را حفظ کنند و بتوانند بدون خرابی کار کنند زیرا خرابی در دستگاه های پزشکی بسیار خطرنام بوده و حتی می توان منجر به مرگ یک نفر شود و به همین دلیل عملکرد یک دستگاه پزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد. همان طور که میدانید خرابی بسیار زیادی برای دستگاه های پزشکی به وجود می آید و خب تجهیزات پزشکی نیز الکترونیکی بوده و هر دستگاه الکترونیکی دچار خطا و خرابی خواهد شد.

در این مواقع چیزی که خیلی مورد نیاز است و باید به آن توجه شود کارکرد صحیح دستگاه های پزشکی می باشند و برای رسیدن به این امر که همیشه دستگاه هایی بدون خطا در اختیار پزشکان قرار گیرد برای همین تجهزات پزشکی نیلزمند پشتیبانی فنی و سرویس می باشند. تعمیرات دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مانند دستگاه های اسکن و یا نوار قلب کاری بسیار حساس می باشد زیرا کوچکترین ایراد و مشکل در این دستگاه ها می تواند فاجعه بار باشد که به همین دلیل تعمیرات این نوع دستگاه ها کاری حساس است.

مرکزتعمیرات سخت افزار یکی از مراکز تعمیراتی حرفه ای در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی می باششد که با داشتن ابزارهای دقیق در زمینه ی عیب یابی و تعمیرات تجهیزات پزشکی در خدمت آزمایشگاه ها و مراکز درمانی می باشد. در این مرکز دستگاه هایی مانند مانیتورهای پزشکی – دستگاه های نوار قلب – دستگاه EEG ( نوار مغز) – دستگاه های Scan مانند برد دستگاه MRI و …. انجام می شود. نکنسین های این مرکز تعمیراتی با داشتن تجربه ای بالا دانش کافی در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی می تواند در خدمت شما عزیزان باشد .در صورت خرابی دستگاه پزشکی می توانید با این مرکز تماس گرفته و مشکلات دستگاه را با تکنسین های این مرکزدر میان بگذارید.

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵

آدرس » میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – بعد از چهار راه نصرت – کوچه ی عبدی نژاد – پلاک ۱۸ – طبقه سوم