تعمیرات ماساژور و ویبراتور

تعمیرات ماساژور و ویبراتور

محتفظت از بدن و رسیدگی های به موقع باعث می شود که تنی سالم داشته باشیم و در این راستا نیز ابزارهای مختلفی هم موجود است تا بتوانیم از آن ها به صورت مداوم مراقب سلامتی خود باشیم. در این میان بازهم فناوری نوین الکترونیک به کمک آمده و ما شاهددستگاه های پیشرفته ای در زمینه پزشکی و آزمایشگاهی هستیم.این ابزارها به  ما اجازه داده اند که بتوانیم کارهای زیادی در زمینه ی پزشکی انجام داده و به کمک این ابزارها متخصصان علوم پزشکی توانسته اند کشفیات زیادی کرده که در نهایت باعث شده خیلی از بیماری ها را ریشه کن کنیم.

همان طور که گفته شد ابزارهای الکترونیکی بسیاری برای کمک به انسان ها  از نظر پزشکی و سلامت طراحی و ساخته شده اند که در ادامه به یکی از معمول ترین این ابزارها پرداخته شده و در مورد مشکلات و برخی خرابی های آن ها صحبت می کنیم. نگه داری بدن و مراقبت از بدن راه های زیادی دارد ولی یکی از مواردی که همه دوست دارند خستگی در کردن با ماساژ می باشد که ماساژاگر به درستی و با علم و آگاهی انجام شود بسیار مفید بوده و حتی حالت های درمانی دارد. برای همین هم در سراسر دنیا مشاغلی به نام ماساژور وجود دارد که کسانی که علم ماساژ را به خوبی آموخته اند نیز از این راه هم مردم را کمک کرده م هم درآمد دارند. در مورد ماساژ این یک مورد ولی خب در کشور ما ایران خیلی ها همچین مشاغلی را نمی شناسند و یا وقت استفاده  و رفتن برای همچنی مشاغلی را ندارند به همین دلیل میخواهند راه حلی بهتر داشته باشند.

در این مورد همان طور که گفته شد دستگاه های الکترونیکی پیشرفته ای وجود دارد که که به دستگاه های ماساژور معروف هستند که با روش های مختلفی میتوانید بخش های مختلف بدن را ماساژ دهید. دستگاه های ماساژور مختلفی وجود دارند که به صورت ضربه ای – لرزشی و یا نوسانی ق( رفت و آمدی ۹  عمل کرده و میتواند باعث تسکین دردهای مفصلی و آرامش اعضای بدن شود.

دستگاه دیگری نیز وجود دارد به نام دستگاه ویبراتور که در دسته بندی دستگاه های ماساژور قرار میگیرند ولی کمی متفاوت بوده و بیشتر باری بخش هایی از بدن مانند پاها و دست ها که در فشار زیادی قرار می گیرند استفاده می شود. برخی از این دستگاه ها نیز به حدی کامل هستند که حتی پزشکان به بیماران خود مدل هایی از دستگاه ویبراتور و ماساژور را به عنوان درمانگر معرفی میکنند تا بیمار با خرید این دستگاه بتواند  مشکل خود را برطرف کنند.

ساختار و  خرابی ماساژورها و دستگاه های ویبراتور

ساختار دستگاه های مذکور بسیار جالب می باشد و با دیگر دستگاه های الکترونیکی در حوزه های دیگر فرق دارد. مسال دستگاه های ویبراتور بیشتر دارای بخش ترنس و یه  لرزاننده ی الکترونیکی هستند و بی صدا می باشند ۰ البته صداهایی دارند ولی نه صدای موتور  و …. ). همچنین دستگاه های ماساژور نیز که انواع مختلفی دارند که دربالا به مدل های لرزاننده – ضربه ای و … اشاره شد.

در مدل های ضربه ای معمولا دهانه ی ماساژ دهنده ازیک مواد اولیه ی لاستیکی ساخته شده است که با زدن  ضربه های سریع و متوالی به بخش مورد نظر مثال پا حالت ماساژ ضربه ای را ایجاد کرده و به این طریق خستگی بدن کم تر شده و بعد از یک استراحت بدن سرحال خواهد بود.

ساختار اکثر ماساژورها از سیستمی های ویبره ای تشکیل شده اند و با استفاده از ترانس هایی که داخل دستگاه تعبیه شده برق مورد نیاز لرزاننده تامین شده و به این طریق دستگاه کار میکند. البته ما در این جا به صورت خیلی ساده ساختار را بیان کردیم و بهتر است بدانید که برخی از مدل های دستگاه های ماساژور ساختاری پیچیده تر دارند. خرابی و مشکلاتی هم که برای این نوع دستگاه ها پیش می آید به صورت ۸۰ درصد مربوط به بخش برق رسان  ویا همان ترانس دستگاه می باشد. وقتی ترانس دچار خرابی شود باعث می شود تا برق مورد نیاز ویبراتور تامین نشده و در کل از کار بیفتد ، خود بخش ویبراتور به سختی دچار خرابی می شود در حالی که همان طور که گفته شد خرابی های دستگاه های ماساژور مربوط به بخش ترانس آن و در مدل های جدید مربوط به مدار پاور می باشد.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه های ماساژور و وی براتور در مرکز تعمیرات سخت افزار.    ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵

آدرس » میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – بعد از چهار راه نصرت – کوچه ی عبدی نژاد – پلاک ۱۸ – طبقه سوم.